• سهروردی شمالی، خرمشهر، نبش شکوه، پلاک ۲
  • contact@omidfa.ir
  •  
  •  
  •  
  • ثبت نام
  • ورود
Logo
icon

021-88536880 (329)
با ما تماس بگیرید

  • صفحه نخست
  • درباره ما
    • معرفی آکادمی
    • اهداف و چشم‏ انداز
    • ساختار سازمانی
    • مدیریت
    • هیأت علمی ناظر
    • نهادهای همکار
    • مجوز
    • گالری عکس
    • قوانین و مقررات
  • خدمات
    • سنجش آنلاین سواد مالی
    • دوره‌های آموزشی
    • آموزش سواد مالی
      • مقدماتی
      • متوسط
      • پیشرفته
    • مشاورۀ مدیریت ریسک
    • مشاورۀ سرمایه‌گذاری
    • پایگاه داده
    • دیکشنری تخصصی مالی
    • معرفی کتاب
    • معرفی مقاله
  • رویدادها
    • اخبار
    • تقویم
    • گزارش هفتگی بازار
  • راهنمای سایت
    • راهنمای ثبت نام
    • برگزاری آزمون
    • دریافت گواهینامه
    • سؤالات متداول
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • شبکه‌های اجتماعی
    • درخواست همکاری
  • فروشگاه
بازاریابی مالی

 

مدرس دوره دکتر فریدون رهنمای رودپشتی
مدت زمان دوره ۳ ساعت
تعداد جلسات ۲ جلسه
روزهای برگزاری دوره دوشنبه‌ها، ساعت ۹ الی ۱۲
تاریخ برگزاری دوره شروع دوره ۸ دی - پایان دوره ۱۵ دی

اهمیت دوره:
گسترش روز‌افزون فعالیت‌های اقتصادی به تبع چالشی‌ شدن محیط، موجب گردیده است که، اولاً در فرآیند‌های تخصصی و حرفه‌ای، روابط بین علوم و ابزار‌ها در حوزه‌های مختلف در چهارچوب مبانی نظری تبیین شود. ثانیاً از نتایج به‌دست آمده، می‌توان موجبات توسعه کمی و کیفی دانش و ابزار‌های مرتبط را فراهم نمود. ثالثاً از تلفیق آنها،نتایج به دست آمده را کاربردی و اجرائی کرد.
وظایف مدیران مالی بنگاه‌ها، در محیط رقابتی، با اهمیت‌تر و موثرتر است. تأمین منابع مالی یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران مالی تلقی می‌شود. مدیریت مالی موثر و کارآمد در تأمین منابع مالی و موفقیت در این راستا، به درجهٔ شناخت مدیران مالی از بازار و ابزارهای مالی بستگی دارد. توفیق در شناخت بازار مالی به درجهٔ شناخت مدیران از فرآیند بازاریابی نیز مرتبط است. بازاریابی مالی، علم بازارشناسی مالی و حاصل تعامل مالی و بازاریابی است که هدف آن، توسعهٔ کارکردی و کاربردی دانش مالی و سرمایه‌گذاری است.  بازاریابی مالی عبارت از تعیین و تعریف و شناسایی نیازهای بنگاه اقتصادی، ابزارها و بازارهای مالی به منظور تأمین رضایت و تحقق اهداف بنگاه اقتصادی با هدف افزایش بازده و کاهش خطر و حداکثر نمودن ثروت سهامدارن در راستای تحقق اهداف مرتبط با تأمین رضایت مشتریان است.

مخاطبین دوره:
مخاطبین این دوره مدیران عامل، مدیران ارشد و مدیران تأمین مالی در شرکت‌های تأمین سرمایه و کارگزاری‌ها و همچنین هولدینگ‌های مالی می‌باشند.

سرفصل دوره:
۱. شناخت بازار
۲. بازارسازی مالی

* توجه فرمائید که دوره‌ها به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می‌شود و همچنین در انتهای دوره، گواهینامهٔ مشترک از طرف انجمن مهندسی مالی ایران و تأمین سرمایهٔ امید به شرکت‌کنندگان، اهدا خواهد شد.
* هزینهٔ شرکت در دوره، بعد از پیش‌ ثبت‌نام از متقاضیان دریافت خواهد شد.

ثبت‌نام کنید 

 

savad mali

سنجش آنلاین سواد مالی

در این سامانه کاربران قادر خواهند بود با شرکت در آزمون‌های تعیین سطح، دانسته‌های مالی خود را در سه سطح مقدماتی متوسط و پیشرفته آزمون نمایند. پس از برگزاری آزمون، متقاضی می‌تواند با توجه به نمره‌ای که دریافت کرده است، گواهینامه دریافت نماید.

ثبت نام

با ما در ارتباط باشید

  • خدمات
  • سنجش سواد مالی
  • آموزش سواد مالی
  • مشاوره مدیریت ریسک
  • مشاوره سرمایه گذاری
  • کلاس‌های حضوری
  • آزمون آنلاین
  • ارتباط با ما
  • تماس با ما
  • فضای مجازی
  • درخواست همکاری
  • درباره ما
  • معرفی آکادمی
  • هیأت علمی آکادمی
  • مدیریت آکادمی
logo-samandehi
استفاده از مطالب آکادمی مالی امید فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
آزمون آنلاین