icon

021-88536880 (512)
با ما تماس بگیرید

بازاریابی مالی

 

مدرس دوره دکتر فریدون رهنمای رودپشتی
مدت زمان دوره ۳ ساعت
تعداد جلسات ۲ جلسه
روزهای برگزاری دوره دوشنبه‌ها، ساعت ۹ الی ۱۲
تاریخ برگزاری دوره شروع دوره ۸ دی - پایان دوره ۱۵ دی

اهمیت دوره:
گسترش روز‌افزون فعالیت‌های اقتصادی به تبع چالشی‌ شدن محیط، موجب گردیده است که، اولاً در فرآیند‌های تخصصی و حرفه‌ای، روابط بین علوم و ابزار‌ها در حوزه‌های مختلف در چهارچوب مبانی نظری تبیین شود. ثانیاً از نتایج به‌دست آمده، می‌توان موجبات توسعه کمی و کیفی دانش و ابزار‌های مرتبط را فراهم نمود. ثالثاً از تلفیق آنها،نتایج به دست آمده را کاربردی و اجرائی کرد.
وظایف مدیران مالی بنگاه‌ها، در محیط رقابتی، با اهمیت‌تر و موثرتر است. تأمین منابع مالی یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران مالی تلقی می‌شود. مدیریت مالی موثر و کارآمد در تأمین منابع مالی و موفقیت در این راستا، به درجهٔ شناخت مدیران مالی از بازار و ابزارهای مالی بستگی دارد. توفیق در شناخت بازار مالی به درجهٔ شناخت مدیران از فرآیند بازاریابی نیز مرتبط است. بازاریابی مالی، علم بازارشناسی مالی و حاصل تعامل مالی و بازاریابی است که هدف آن، توسعهٔ کارکردی و کاربردی دانش مالی و سرمایه‌گذاری است.  بازاریابی مالی عبارت از تعیین و تعریف و شناسایی نیازهای بنگاه اقتصادی، ابزارها و بازارهای مالی به منظور تأمین رضایت و تحقق اهداف بنگاه اقتصادی با هدف افزایش بازده و کاهش خطر و حداکثر نمودن ثروت سهامدارن در راستای تحقق اهداف مرتبط با تأمین رضایت مشتریان است.

مخاطبین دوره:
مخاطبین این دوره مدیران عامل، مدیران ارشد و مدیران تأمین مالی در شرکت‌های تأمین سرمایه و کارگزاری‌ها و همچنین هولدینگ‌های مالی می‌باشند.

سرفصل دوره:
۱. شناخت بازار
۲. بازارسازی مالی

* توجه فرمائید که دوره‌ها به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می‌شود و همچنین در انتهای دوره، گواهینامهٔ مشترک از طرف انجمن مهندسی مالی ایران و تأمین سرمایهٔ امید به شرکت‌کنندگان، اهدا خواهد شد.
* هزینهٔ شرکت در دوره، بعد از پیش‌ ثبت‌نام از متقاضیان دریافت خواهد شد.

ثبت‌نام کنید 

 

savad mali

سنجش آنلاین سواد مالی

موسسۀ حسابداران رسمی آمریکا سواد مالی را توانایی ارزیابی و مدیریت مؤثر امور مالی شخصی به منظور تصمیم‌گیری‌های عاقلانه در جهت رسیدن به اهداف زندگی و دستیابی به وضعیت مالی خوب تعریف کرده است. آکادمی مالی امید با طراحی آزمون‌های تعیین سطح، امکان سنجش دانسته‌های مالی کاربران را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته فراهم آورده است. متقاضیان با شرکت در این آزمون، طبق نمرۀ اخذ شده، گواهینامه دریافت می‌کنند.

آزمون آنلاین