• سهروردی شمالی، خرمشهر، نبش شکوه، پلاک ۲
  • contact@omidfa.ir
  •  
  •  
  •  
  • ثبت نام
  • ورود
Logo
icon

021-88536880 (444)
با ما تماس بگیرید

  • صفحه نخست
  • درباره ما
    • معرفی آکادمی
    • اهداف و چشم‏ انداز
    • ساختار سازمانی
    • مدیریت
    • هیأت علمی ناظر
    • نهادهای همکار
    • مجوز
    • گالری عکس
    • قوانین و مقررات
  • خدمات
    • سنجش آنلاین سواد مالی
    • دوره‌های آموزشی
    • آموزش سواد مالی
      • مقدماتی
      • متوسط
      • پیشرفته
    • مشاورۀ مدیریت ریسک
    • مشاورۀ سرمایه‌گذاری
    • پایگاه داده
    • دیکشنری تخصصی مالی
    • معرفی کتاب
    • معرفی مقاله
  • رویدادها
    • اخبار
    • فصلنامۀ مالی و اقتصادی
    • تقویم
  • راهنمای سایت
    • راهنمای ثبت نام
    • برگزاری آزمون
    • دریافت گواهینامه
    • سؤالات متداول
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • شبکه‌های اجتماعی
    • درخواست همکاری
  • فروشگاه
راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی بورس تا دو هفتۀ آتی

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، امروز طی نشستی با حضور مدیران بازار سرمایه و مدیران صداوسیما، راه‌اندازی تلویزیون بورسی و امکانات استودیوی بورس بررسی شد. در این جلسه، سیاوش وکیلی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس، بیان کرد: داشتن شبکۀ تلویزیونی اختصاصی بورس همواره یکی از آرزوهای دیرینۀ بازار سرمایه بوده که جای خالی آن همیشه احساس می‌شد. وی اضافه کرد: بورس در حال حاضر موضوعی ملی است و در این راستا راه‌اندازی تلویزیون بورس را به فال نیک می‌گیریم.

وکیلی گفت: مقرر شده است تا شبکه «ایران کالا» به پخش این برنامه‌ها اختصاص یابد و پوشش آن در فازهای بعدی در کشور از ٧٠ به ۱۰۰ درصد برسد. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس در خصوص نام این شبکه عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود نام این شبکه مانند شبکه اقتصاد، «شبکۀ بورس» یا «شبکۀ سرمایه» باشد. سازمان بورس تمام تلاش خود را در جهت راه‌اندازی این شبکه خواهد کرد و انتظار می‌رود تا دو هفتۀ آینده راه‌اندازی شود. وی افزود: نیاز به آموزش و فرهنگ‌سازی بیش از پیش وجود دارد.

علی صحرائی، مدیرعامل شرکت بورس تهران نیز در این جلسه بر تاثیر وافر رسانه در افکار عمومی و افزایش سواد عمومی در کشور تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود با ایجاد تلویزیون بورسی و همکاری مسئولان صداوسیما، محتوای آموزشی مورد نیاز مردم در اختیار همۀ اقشار جامعه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد سهامداران بورس از ٥ میلیون به ١٦ میلیون رسیده است که ١١ میلیون از این تعداد کمتر از ٥٠ میلیون تومان سهام خریده‌اند، براین اساس لزوم توسعۀ فرهنگ سهامداری و آگاه‌سازی بیش از پیش وجود دارد.

صحرائی تصریح کرد: خوشبختانه سهامداران طی یک هفتۀ اخیر به سمت سهم‌های بنیادی گرایش پیدا کرده‌اند که نشان از افزایش آگاهی آنان به فضای بازارسرمایه نسبت به قبل دارد.

savad mali

سنجش آنلاین سواد مالی

موسسۀ حسابداران رسمی آمریکا سواد مالی را توانایی ارزیابی و مدیریت مؤثر امور مالی شخصی به منظور تصمیم‌گیری‌های عاقلانه در جهت رسیدن به اهداف زندگی و دستیابی به وضعیت مالی خوب تعریف کرده است. آکادمی مالی امید با طراحی آزمون‌های تعیین سطح، امکان سنجش دانسته‌های مالی کاربران را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته فراهم آورده است. متقاضیان با شرکت در این آزمون، طبق نمرۀ اخذ شده، گواهینامه دریافت می‌کنند.

مشاهده

با ما در ارتباط باشید

  • خدمات
  • سنجش سواد مالی
  • آموزش سواد مالی
  • مشاوره مدیریت ریسک
  • مشاوره سرمایه گذاری
  • کلاس‌های حضوری
  • آزمون آنلاین
  • ارتباط با ما
  • تماس با ما
  • فضای مجازی
  • درخواست همکاری
  • درباره ما
  • معرفی آکادمی
  • هیأت علمی آکادمی
  • مدیریت آکادمی
logo-samandehi
استفاده از مطالب آکادمی مالی امید فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
آزمون آنلاین