مدرس دوره | دکتر فریدون رهنمای رودپشتی |
مدت زمان دوره | ۳ ساعت |
تعداد جلسات | ۲ جلسه |
روزهای برگزاری دوره | دوشنبهها، ساعت ۹ الی ۱۲ |
تاریخ برگزاری دوره | شروع دوره ۸ دی - پایان دوره ۱۵ دی |
اهمیت دوره:
گسترش روزافزون فعالیتهای اقتصادی به تبع چالشی شدن محیط، موجب گردیده است که، اولاً در فرآیندهای تخصصی و حرفهای، روابط بین علوم و ابزارها در حوزههای مختلف در چهارچوب مبانی نظری تبیین شود. ثانیاً از نتایج بهدست آمده، میتوان موجبات توسعه کمی و کیفی دانش و ابزارهای مرتبط را فراهم نمود. ثالثاً از تلفیق آنها،نتایج به دست آمده را کاربردی و اجرائی کرد.
وظایف مدیران مالی بنگاهها، در محیط رقابتی، با اهمیتتر و موثرتر است. تأمین منابع مالی یکی از اصلیترین وظایف مدیران مالی تلقی میشود. مدیریت مالی موثر و کارآمد در تأمین منابع مالی و موفقیت در این راستا، به درجهٔ شناخت مدیران مالی از بازار و ابزارهای مالی بستگی دارد. توفیق در شناخت بازار مالی به درجهٔ شناخت مدیران از فرآیند بازاریابی نیز مرتبط است. بازاریابی مالی، علم بازارشناسی مالی و حاصل تعامل مالی و بازاریابی است که هدف آن، توسعهٔ کارکردی و کاربردی دانش مالی و سرمایهگذاری است. بازاریابی مالی عبارت از تعیین و تعریف و شناسایی نیازهای بنگاه اقتصادی، ابزارها و بازارهای مالی به منظور تأمین رضایت و تحقق اهداف بنگاه اقتصادی با هدف افزایش بازده و کاهش خطر و حداکثر نمودن ثروت سهامدارن در راستای تحقق اهداف مرتبط با تأمین رضایت مشتریان است.
مخاطبین دوره:
مخاطبین این دوره مدیران عامل، مدیران ارشد و مدیران تأمین مالی در شرکتهای تأمین سرمایه و کارگزاریها و همچنین هولدینگهای مالی میباشند.
سرفصل دوره:
۱. شناخت بازار
۲. بازارسازی مالی
* توجه فرمائید که دورهها به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار میشود و همچنین در انتهای دوره، گواهینامهٔ مشترک از طرف انجمن مهندسی مالی ایران و تأمین سرمایهٔ امید به شرکتکنندگان، اهدا خواهد شد.
* هزینهٔ شرکت در دوره، بعد از پیش ثبتنام از متقاضیان دریافت خواهد شد.
ثبتنام کنید |